Lausanne

Expedition och församlingshem på Avenue de Cour 32. Regelbundna och spontana aktiviteter.

En färggrann matta med barn som håller hand som motiv.

Föräldra- och barngrupp Lausanne

Föräldra- och barngruppen i Lausanne är i vila under hösten 2023. Vi undersöker möjligheterna och intresset för att starta igång igen så håll utkik här på webbplatsen. Du kan alltid höra av dig till schweiz@svenskakyrkan.se om du har frågor eller förslag.

Någon står vid ett bord fullt med gosedjur och små stickade tröjor.

Stick- och virkateljé i Lausanne

Ibland träffas vi i församlingshemmet i Lausanne för att sticka och umgås. Både nybörjare och avancerade är hjärtligt välkomna. Möjlighet finns att lära sig grunderna från de som kan och en del material finns för att prova på. Ni som har verk att visa, ta gärna med! Mer info från lausanne@svenskakyrkan.se.

Några äldre kvinnor står med notblad och sjunger tillsammans.

Kör i Lausanne

Gillar du att sjunga? Och vill du göra det i en svensk gemenskap? Då är du hjärtligt välkommen att vara med i kören i Lausanne. Vi tränar i församlingshemmet, Avenue de Cour 32 i Lausanne, på tisdagar kl. 20-22. För föranmälan och mer information, kontakta Annasara Raab på annasara.raab@gmail.com.