Aktivitetsdag

En aktivitetsdag för dig som är intresserad av pilgrimsvandring och kanske inte vet så mycket om det, men vill veta mer och prova på.

AKTIVITETSDAG LÖRDAG DEN 25 FEBRUARI

Lördag den 25 februari kl 09.00-ca 16.00 träffas vi i Markuskyrkan, Norrtälje.
Vi börjar kl 09.00 med fika och morgonandakt, samtalar kring pilgrimsvandring kanske utifrån seminariet (klickbar länk)  den 1 februari, men främst kring de symboler som finns kring pilgrimsvandringar som t.ex. skorna, staven, tältet och ryggsäcken. Vi gör även vår egen vandringsstav.

Tillsammans äter vi en enkel lunch och gör sedan en vandring för att komma tillbaka och fira en enkel mässa innan dagen är slut.

Anmäl dig senast 22 februari och meddela då även eventuella allergier.
Använd gärna formuläret nedan eller kontakta
Lars-Åke Johansson, pilgrimspräst
lars-ake.johansson@svenskakyrkan.se

Varmt välkomna!

JAG VILL ANMÄLA MIG TILL:

Vi fotograferar under vandringar/retreater och om du inte vill vara med på bild så meddela oss. Vill du vara med på bild fyller du i hela formuläret ovan (även adress), så kan vi förbereda medgivareblanketten för dig att bara skriva under när du kommer till vandringen/retreaten. Har du redan fyllt i en blankett behöver du inte göra det.