Dagledig eller lunchrast? Det spelar ingen roll. Äta lunch behöver vi alla göra, och kan vi göra det i gemenskap med andra, så blir den bara godare. Vi äter hemlagad soppa tillsammans och samtalar om livet så som det är. Kanske håller vi oss till vårt bord, eller så pratar vi över bordsgränserna. Kanske pratar vi om våra katter eller så tar samtalet en helt annan vändning. Det är väl det som är det fina, att få dela livet, hela livet, med andra över en måltid. Oftast får vi även njuta av underhållning.
Terminsstart 17/9 kl.11.00 i brukskyrkan i Köpmanholmen.
Terminsstart 22/9 kl. 12.00 i församlingshemmet i Sidensjö.
Fler datum hittar du i kalendern.