Vi träffas i all enkelhet, små som stora. Barn i alla åldrar, tillsammans med vuxen leker, sjunger, skapar, umgås, lär, fikar* och upptäcker. En härlig stund där både barn och vuxna får möjlighet att hitta nya kompisar och bekantskaper i en avslappnad miljö.
Hösten 2026 har vi terminstart vecka 36.
Vi har tre grupper:
Församlingsgården, Bjästa
Måndagar kl 09-11
Ledare: Linda Bergström och Camilla Everlycke
Brukskyrkan, Köpmanholmen
Tisdagar kl 09-11
Ledare: Linda Bergström och Kerstin P Wikman
Församlingshemmet, Sidensjö
Torsdagar kl 09.30-11.30
Ledare: Linda Bergström och Kerstin P Wikman
* Smörgåsfika till självkostnadspris 30:- /vuxen.