Mer om projektledaren

Roslagens plåtkonsult kommer att vara projektledare för byte av taket på Silleruds kyrka.

Om företaget:

Med över 200 års samlad erfarenhet och genuin kunskap från plåtslageribranschen hjälper vi fastighets ägare med hela eller delar av projekt. Vi trivs bäst när vi på uppdrag av er deltar redan i tidiga skeden och kan bidra med erfarenhet och kunskap från gamla traditioner till den senaste tekniken.

Vi har kunskap och erfarenhet av det flesta tak- och fasadmaterial, även om alla sorters plåt är vår bas. Vår kunskap om tegelpannor, skiffer, tätskiksmattor, takdukar är stor och vi ligger långt fram i utvecklingen i mötet mellan olika material på tak och fasader där plåt är en viktig detalj.

Våra uppdrag varierar från flera hundra år gamla byggnader till de nyaste, modernaste arkitektritade byggnaderna.

Ibland deltar vi i hela processen från projektering till upphandling, kontroll och besiktning. Under andra uppdrag stöttar vi i mindre delar som till exempel granskning av handlingar eller ren rådgivning under planeringsskedet.

Med stor framgång hjälper vi många fastighetsägare med inventering och planering av underhåll i större fastighetsbestånd. Våra uppdrag finns i hela Sverige.

En av våra största kunder är Svenska Kyrkan där vi ser till att kyrkorna har ett tak med ett långsiktigt underhåll.

Gå gärna in på vår hemsida: www.plat-konsult.se