Foto: Ikon

Välkommen till våra gudstjänster

MARS

Fredag 1 mars
18.30 Vi firar Världsböndagen i Ådalskyrkan, Carina Wallace, Gullevi Spåre, Agneta Ljungström. Kyrkokören. Kaffe och fika.

Söndag 3 mars
10.00   Mässa i Mörrums kyrka, Maurits Rehn, Nina Silander

Tisdag 5 mars
18.30  Ungdomsmässa för alla i Mörrums kyrka, Carina Wallace, Nina Silander.                   Tema: Prövning

Söndag 10 mars
10.00  Mässa med små och stora i Mörrums kyrka, Carina Wallace, Nina                             Silander. Voices. Församlingsdag i församlingshemmet med bullens korv,                 fika, allsång, fotovisning, lotterier, brödförsäljning, gissa godiset,                             fiskdamm, pyssel,kyrkvandring mm  All försäljning går till årets                                 fastekampanj.

Söndag 17 mars
10.00  Gudstjänst i Mörrums kyrka, Jenny Lindholm, Agneta Ljungström

Tisdag 19 mars     INSTÄLLT
18.30 Ungdomsmässa för alla i Mörrums kyrka, Carina Wallace, Nina Silander.                  Tema: Frestelse

Söndag 24 mars
10.00  Ungdomsmässa i Mörrums kyrka, Maurits Rehn, Karin Sax Granlöf,                         Agneta Ljungström. Kyrkokören. Karin Sax Granlöf välkomnas och
             Agneta Ljungström avtackas.

Torsdag 28 mars  Skärtorsdag
18.30  Skärtorsdagsmässa i Mörrums kyrka, Maurits Rehn, Karin Sax Granlöf

Fredag 29 mars  Långfredag
15.00  Gudstjänst i Mörrums kyrka, Maurits Rehn, Karin Sax Granlöf. Kyrkokören

Söndag 31 mars  Påskdagen
10.00  Gudstjänst med doperinran i Mörrums kyrka, Emma Mattsson, Nina                           Silander. Voices. Påskbrunch i församlingshemmet.

Måndag 1 april   Annandagpåsk
13.30  Pilgrimsvandring från altare till altare, Vi träffas vid Mörrums kyrka och                   går till Elleholms kyrka. Jenny Lindholm, ledare.
16.00  Emmausmässa i Elleholms kyrka, Emma Mattsson, Jenny Lindholm, Nina Silander.

APRIL

Söndag 7 april
10.00 Gudstjänst i Mörrums kyrka, Maurits Rehn, Nina Silander

Tisdag 9 april