Under vecka 27 kommer vattnet på Östra kyrkogården att vara avstängt periodvis. Anledningen är att vi genomför ett arbete med att byta ut avstängningsventiler i vattenanläggningen.
Vi beklagar de olägenheter som detta kan medföra och tackar för ert tålamod medan arbetet pågår.