Jobba hos oss

Här hittar du aktuell information om lediga tjänster.

Vi söker ny medarbetare till kyrkogårdsförvaltningen i Malmö

Håll utkik efter nya tjänster - vi söker ständigt nya medarbetare som vill arbeta med oss på kyrkogårdsförvaltningen i Malmö.

Spontanansökan Kyrkogårdsförvaltningen, Malmö

Malmö kyrkogårdsförvaltning omfattar cirka 150 hektar mark och innefattar alla kyrkogårdar inom Malmös stadsgräns. Kyrkogårdarna är indelade i tre skötseldistrikt. Dessutom består förvaltningen av transportavdelning, verkstad, krematorium, anläggare och administrativ personal. Vi som arbetar här speglar mångfalden i Malmö. I vårt uppdrag ingår att åt Malmöbor tillhandahålla samtliga tjänster som begravningslagen föreskriver. Vi är cirka 230 medarbetare under högsäsong.

Vill du arbeta på Malmö kyrkogårdsförvaltning?

Du är välkommen att lägga in en spontanansökan här. För alla anställningar krävs det antingen utbildning eller erfarenhet av yrket. Vissa tjänster kräver B-körkort för manuell växellåda. Då vi har många säkerhetsinstruktioner och använder skriftliga arbetsordrar är det viktigt att du behärskar svenska språket i såväl tal som skrift.

Vid lediga tjänster annonseras dessa på kyrkogårdsförvaltningens webbplats, samt webbplatsen för Svenska kyrkan Malmö. Annonser publiceras även i facktidningar och på aktuella digitala plattformar.

Vi är en mångkulturell arbetsplats och välkomnar därför alla sökande oavsett könstillhörighet eller trosinriktning.

Välkommen med din ansökan!