Gubbröra

Gubbröra, en chans för män att samlas, äta gott och tala om viktigt och oviktigt. Vi träffas första onsdagen i månaden. Nästa gubbröra är onsdagen den 1 maj 2024

Hej alla "gubbar" oavsett ålder.
Välkommen till traditionsenlig Gubbröra  den 1 maj kl 13.00. Som värd står fd kyrkoherden och initiativtagaren till Gubbröran  Erik Flodberg. Du anmäler dig genom att skriva en rad till:  mallorca@svenskakyrkan.se senast måndag 1april.

Detta är en medlemsaktivitet, men gäster är välkomna att pröva umgänget i glada gubbars lag en första gång. Om du tar med en gäst skriv det i din anmälan..

Vi ses i kyrkan.

Som tidigare är det tacksamt om några av er kan komma redan 12.00 för att duka, öppna flaskor m.m. nyttigt.Vi behöver även hjälp med att röja efter oss. Hoppas några vill stanna även för detta.

Priset är som tidigare €25:- för medlemmar. Detta är en medlemsaktivitet, men en gäst är välkommen och betalar €30:-

Till Gubbröran välkomnar vi alla våra manliga medlemmar och deras vänner. På menyn står självfallet Gubbröra, men det är bara förrätten.

Gubbröran är ett socialt sammanhang. Här delas erfarenheter, kontakter knyts och gemensamma aktiviteter föds fram. Det är bra att ta med sångrösten!