Foto: Alex Giacomini /Ikon

Konfirmation

Den 12/5 öppnar vi upp för anmälningar till konfirmation 24/25. Då kan alla som bor inom våra församlingar anmäla sig. För de som bor utanför kommer anmälan att öppna den 1/6.

För de som inte bor inom Löftadalens pastorat och anmäler sig innan den 1/6 kommer inte anmälan registreras. Om du är osäker på vilken församling du tillhör kan du kontakta oss så hjälper vi dig.

Löftadalens pastorat är Svenska kyrkan i Åsa och Frillesås med omnejd. Hit räknas Ölmevalla, Landa, Frillesås, Gällinge och Idala församlingar.

Personuppgifter

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i samband med konfirmation här.

Konfirmation i Gällinge/Idala

Om du vill konfirmeras i Gällinge eller Idala kyrka, kontakta Präst Daniel Nelson för en personlig lösning. Du kan ha din undervisning i valfri grupp och en konfirmationshögtid i din hemkyrka.
daniel.nelson@svenskakyrkan.se

Kontaktuppgifter

Ansvarig för Åsa är Malin Magnusson och ansvarig för Frillesås/Gällinge är Helena Steen

Vad är konfirmation?