Månadsblad

Inför varje månadsskifte sammanställs information om gudstjänster med mera.

Månadsbladet, i pappersformat, finns i A4-storlek att ta med sig hem från våra kyrkor. Informationen finns också som affisch på anslagstavlorna. Månadsbladet publiceras även som pdf på webbens förstasida. Det går också utmärkt att abonnera på månadsbladet som sänds via mejl. Är du intresserad, fyll i formuläret här intill. Självklart gäller erbjudandet både privatpersoner, föreningar, företag, äldreboenden etc.

Du som inte har mejl har även möjlighet att få månadsbladet hemskickat per post. Hör i så fall av dig till kungalv.forsamling@svenskakyrkan.se på 0303-37 70 00.

Ja, jag vill gärna få Kungälv-Ytterby församlings månadsblad via mejl. (Genom att fylla i och skicka in formuläret har jag också godkänt att namn och mejladress sparas digitalt.)