Sopplunch & Café

Träffa nya och gamla vänner, njut av god soppa och fika, lyssna på intressanta föredrag. Besök våra soppluncher och caféer.

Mat grönsaker

Soppluncher

Välkommen till sopplunch i Församlingshemmet, Österängs kyrka och Vilans kyrka! Njut av en stunds gemenskap och härlig hemlagad soppa!

Stickcafé

Välkommen till vårt stickcafé i Norra Åsum. Här träffas vi och utbyter idéer och hämtar inspiration. Vi träffas i Kompisstugan bredvid Norra Åsums kyrka.

Blomma blå

Kvinnocafé Österäng

För dig som vill träffa andra kvinnor under enkla former. Vi fikar, umgås och delar gemenskap kring olika ämnen. Start 17/1.

Öppet hus

En tisdag i månaden är det Öppet hus i Vilans församlingshem. Kaffe, samtal och program.

Trivselträff

Välkommen till café i all enkelhet. Vi fikar, pratar och delar en stunds gemenskap i Vilans församlingshem.