Sommarnumret ute nu

Nyhet Publicerad

Amenvisst når alla hushåll och fritidsboenden i våra tio församlingar under midsommarveckan (utdelningsstart 20 juni). God läsning tillönskas alla församlingsbor och sommargäster!

Läs sommarnumret av vår alldeles egen tidning om tro, kyrka och församlingsliv.

Det innehåller, tankar och reflektioner utifrån temat Tillflykt, bilder från församlingarna, sommarens musikprogram, personporträtt, reportage om Barsta kapell mm.

Som vanligt finns också ett korsord att ta med till hängmattan och utmana sig själv med.

God sommarläsning!

Nu även som digital utgåva

Tidningen finns nu även att läsa digitalt på nätet. Vill du gå tillbaka och läsa ett äldre nummer igen eller bara sprida tidningen vidare till familj och vänner i andra delar av landet så är detta en ypperlig möjlighet!

Läs tidningen här: issuu.com/amenvisst

Utebliven tidning?

Meddela gärna om du inte fått tidningen, genom att ringa 0612-85500 eller mejla kramfors.pastorat@svenskakyrkan.se.