Vi skulle bli jätteglada om ni skulle vilja komma med era förskole och eventuella lågstadiebarn. Ring eller maila för att boka om ni vill komma och berätta med hur många barn! Innan föreställningen bjuder vi på pepparkakor och alkoholfri glögg i vapenhuset, entrén mot Odenplan!