Bibliodrama med Lotta Geisler

Söndag 27/10 13-17. Anmäl dig senast 18/10 till en dag med föreläsning, fika och workshop.

Trons kraft

Bibliodrama vill skapa ett möte mellan en text och de personer som deltar. De svarta, tryckta bokstäverna och gruppdeltagarna bildar grunden för kreativt utforskande av den s k ”vita texten” dvs det som står mellan raderna och som har färg, ljud och rörelser.
Detta tillfälle är öppet för dig som har lust att pröva på eller för dig som varit med förr. Inga förkunskaper krävs och du behöver inte vara troende.
Läs gärna mer om Bibliodrama på www.bibliodrama.se
Plats: Klarahuset, Sabbatsbergsvägen 6, 3 tr.
Tid: Söndagseftermiddagen 27 oktober 2019, kl 13 – 17 (inkl fikapaus)
Anmälan senast 18 oktober till lotta.geisler@svenskakyrkan.se (Begränsat antal platser, först till kvarn…)
Kostnad: 100 kr
Ledare: Lotta Geisler, Bibliodramautbildare men också terapeut på Själavård- och Samtalsmottagningen i Gustaf Vasa församling.