Tidning.

Ändringar i annonsering

Tiderna förändras - också vi.

Efter den 20 mars 2020 hittar du inte längre någon kalender för gudstjänster och övriga händelser i ÖP och LT.  Istället har du möjlighet att ta del av allt som händer via webben och via vårt nyhetsbrev Månadsbladet, som du kan prenumerera på och få antingen i brevlådan eller som e-post.

Allt har sin tid och gudstjänstannonserna har länge fyllt ett viktigt syfte i att informera om församlingens verksamhet. Nu visar undersökningar att annonserna läses av en begränsad grupp människor. Vi vill vill därför prioritera om för att fler ska känna sig välkomna och ta del av vår verksamhet.

Alternativ

Du har nu flera alternativ att välja mellan:

1. Prenumerera på vårt nyhetsbrev Månadsbladet! I det kan du läsa om allt som händer i församlingen den kommande månaden. Prenumerera genom att klicka här.

2. Besök vår hemsida regelbundet för uppdaterad information kring vår verksamhet. Gå in på vår kalender, som finns i menyn på startsidan, för att se vilka aktiviteter som sker under en specifik dag. Gå till kalendersidan direkt genom att klicka här.

3. Ladda ner appen Kyrkguiden. Den finns på App Store (för Iphone) och på Google Play (för Android). Appen har gul bakgrund med vit kyrka som bild. Där hittar du hela kalendariet för Svenska kyrkan. Du kan välja att söka på den kyrka du vill se verksamheten i eller söka på händelser nära den plats du befinner dig på. Du kan också ange en eller flera kyrkor som ”favoriter” om du lätt vill komma åt dem på regelbunden basis. Du anger dem som favorit genom att trycka på hjärtat upp i högra hörnet när du klickat dig in på kyrkan.

4. Ta med dig ett ex av Månadsbladet när du besöker någon av våra kyrkor/lokaler.

Kontakt

Om du har frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta vår expedition eller församlingens kommunikatör. Kontaktuppgifter finner du längst ner på den här sidan.