Tre händer i olika storlekar.

Verksamhet

En kyrka för hela livet. En gränslös mötesplats.

Änder i flock på vatten och en svan.

Gudstjänster

Varje vecka firar vi flera gudstjänster runt om i vår församling. Veckodag, helg, morgon, dag, kväll - välj det som passar dig!

Ritade hjärtan på en bakgrund av himmel med moln.

Dop, vigsel, begravning

Livets stora händelser markerar vi gärna med ritualer - ritualer som belyser vårt sammanhang människor emellan och mellan oss och Gud.

Noter på en bakgrund av himmel

Musik

Musiken flödar ständigt i vår församling! Här har du många möjligheter att njuta av musik - både genom att lyssna till den eller genom att vara med och framföra den.

Avtryck av händer i olika färger och storlekar.

Barn och ungdom

Från baby till tonåring - vi har verksamhet för alla åldrar i Hornsberg, Valla och Sunne!

Fyra händer med olika hudfärger håller i varandra.

Vuxenverksamhet

Att göra saker tillsammans stärker oss på många sätt. Från ung vuxen till äldre - vi har verksamhet för alla sinnen.

Händer i luften

Frivillig/Ideell verksamhet

Vill du vara med och agera för en värld där kärlek, empati och solidaritet råder före allt annat? I Svenska kyrkan finns möjlighet för alla att engagera sig såväl lokalt, nationellt som internationellt.

Skylt där det står "Samtal pågår"

Själavård

Någon som lyssnar och kan hjälpa dig när livet känns svårt.

Vandrare längs Sankt Olavsleden

Pilgrim

Här samlas våra aktiviteter på temat Pilgrim.

För att kunna bedriva vår verksamhet måste vi i vissa fall samla och under viss tid lagra personuppgifter. Vi värnar om din integritet och ansvarar för att dina personuppgifter behandlas i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR) samt andra regler som vi måste följa, t.ex. lag om Svenska kyrkan. Läs mer nedan. Har du frågor är du välkommen att kontakta expeditionen (kontaktuppgifter längst ner på sidan).

Bild ovanifrån på en dator, en kaffekopp, en hand som håller i en penna och en skrivbok.

Så behandlar Svenska kyrkan dina personuppgifter

Här får du veta var dina personuppgifter hämtas ifrån, hur vi använder dem och vilka rättigheter du har. Du får också veta vart du ska vända dig om du har frågor kring Svenska kyrkans hantering av personuppgifter.