Månadsbladet

Nyhetsbrevet Månadsbladet

Prenumerera och få kommande månaders händelser hemskickade.

Om du vill kan du anmäla dig som prenumerant på Månadsbladet. Du väljer då om du vill ha det via e-post som en PDF-fil eller som brev till din brevlåda. Du fyller antingen i formuläret nedan, eller så hör du av dig till vår kommunikatör eller till expeditionen och anger nödvändiga uppgifter (kontaktuppgifter längre ner). Du kan också ladda ner det som en pdf-fil direkt från den här sidan.

Men du - du glömmer väl inte att kika i kalendern här på hemsidan och på vår Facebook-sida? Information är ju färskvara, så om något akut händer som gör att vi måste ändra på något, så är det där du finner den mest aktuella informationen.

Och självklart - ring eller besök oss om du hellre vill ställa dina frågor till en riktig människa.

Tack för att du vill vara en del av och ta del av vår församling!

ANMÄLAN PRENUMERATION MÅNADSBLADET Glöm inte att ange e-postadress om du vill Månadsbladet digitalt. Personnummer behöver vi för att verifiera att du är en riktig person. Vi delar aldrig personuppgifter med någon annan part.

Jag vill få Månadsbladet via: