Messy Church logotyp

Messy Church i Ätran!

Messy Church är ett nytt sätt för oss att träffas i församlingen. Vi hoppas Messy Church blir en plats i kyrkan där alla ska kunna mötas oavsett ålder.
Så här går det till:
Vi äter kvällsmat tillsammans kl 17. Sedan börjar vi dagens tema på ett lekfullt sätt. Här finns många olika aktiviteter som passa både vuxna och barn. Till slut knyter vi ihop kvällen i en gemensam samling och slutar kl 19.
Vi hoppas ni vill vara med och testa på Messy Church oavsett hur din familj eller ditt hem ser ut, alla är välkomna! Välkommen ensam, eller tillsammans. Och bjud med barnbarn, mormor, granne, faster eller klasskompis……
Vi ses ungefär en gång i månaden. Du behöver inte anmäla dig. Bara att dyka upp.
Torsdagar i hösten 2021: 30 september, 21 oktober & 2 december.
Har du frågor eller vil du kanske hjälpa till hör av dig till Anna Hagstrand eller Jan Hyllstam.