Unga

Här finns det rum för många och tillsammans skapar vi en plats dit du kan komma som du är.

Konfirmation - mer än du tror

Vill du, eller känner du någon som vill bli konfirmerad? För dig i årskurs 8/ född 2009. För vuxenkonfirmation, se kontaktuppgifter till församlingens konfirmationsansvarige nedan.

Awesome Fredag

Vill du träffa kompisar, chilla, hänga och se på film? En verksamhet för dig som går i åk 4-7.

Tjejforum i Sävja kulturhus

För tjejer i årkurs 6 och uppåt. Vi träffas onsdagar 18-20.30.

15 - 19 år Q

Förläng helgen och minska söndagsångesten. Kom hit och prata, skratta, lek och skapa med händer och tanke tillsammans med varandra. En stilla stund i kyrkorummet för andning och vila och ett tänt ljus.

En blandad ungdomskör sjunger i en kyrka.

Ungdomskören

Tycker du om att sjunga? Kom och var med i vår ungdomskör! Det spelar ingen roll om du har sjungit i kör tidigare eller om du bara sjunger i duschen. Vi träffas en gång i veckan och sjunger olika genres av musik som pop, rock, gospel och soul. Och så fikar vi och lär känna varandra.

Ingång till replokalen i Sävja kyrka

RockQ

Sitter du och repar med hörlurarna på och längtar efter att få repa med bandet på riktigt? I Sävja kyrkas källare finns en replokal för ditt band!

Existens - Sävja

Existens är en samtalsgrupp för dig som är 18 år eller äldre. Vi fördjupar oss i livets stora frågor och hur det är att vara ung vuxen.