Välkommen till TilLiten

Nyhet Publicerad

Har du ett litet barn med funktionsnedsättning eller en sjukdom som leder till anpassningar i det dagliga livet? Då är mötesplats TilLiten plats för ditt barn och dig. Start 2 januari 2024.

TilLiten

Fredagar 9.00 –12.00 i Västra Frölunda församlingshem

Föräldrar som besöker TilLiten uttrycker en lättnad över att få vara bara föräldrar och att barnet blir bemött för den hen är. Här finns förståelse och kunskap för olikheter och som förälder kan du träffa andra som har en liknande vardag som din.

Små barngrupper

På TilLiten finns möjlighet till lek, sång, fika och samtal. Barngruppen som träffas är liten, lokaler och leksaker är anpassade och vi har höga hygienkrav. Barn 0-6 år är välkomna till oss.

Här finns vi: Västra Frölunda församlingshem, Frölunda Kyrkogata 2. Ingen föranmälan behövs för att besöka oss. Har du frågor kan du kontakta: Maria Högberg 073 –773 67 20

Bara kom!

Läs mer om TilLiten här.

Västra Frölunda församling

Välkommen till Västra Frölunda kyrka och församlingshem! Detta är en församling som vill vara en växtplats, där omsorg och kärlek strävar efter att inkludera och stärka människor. En plats som är öppen för alla och där tydligheten finns i evangeliets budskap om Jesus Kristus.

Västra Frölunda församlingshem

Församlingshemmet ligger i Kyrkparken, alldeles bredvid kyrkan. Här finns expeditionen, kontor och lokaler för våra verksamheter, och församlingssalen som finns att hyra.