Gör ditt eget kalendarium

Vill du delta i en gudstjänst, besöka en öppen förskola, en konsert eller ett sommarcafé? Här får du en samlad bild av allt som händer i Stockholms stift och du kan även skapa ditt eget kalendarium.

Klicka på länken här för att skapa ditt eget kalendarium över allt som händer i Stockholms stift.

Du kan även även anmäla dig som prenumerant på veckokalendrar för Svenska kyrkans församlingar i Stockholms stift. Då får du varje fredagsmorgon en pdf med alla gudstjänster, konserter med mera som församlingarna lagt in i sina kalendarier för den kommande veckan. Första utskicket görs fredagen den 23 augusti och gäller då 23 - 29 augusti. Därefter får du utskick varje fredag klockan 08.00 om nästkommande veckas aktiviteter i stiftets församlingar.

Du kan även få veckokalendariet utskrivet och hemskickat från den 23 augusti.
Skicka adressuppgifter till:
Stockholms stift
103 25 Stockholm
Märk kuvertet Kalendarium.

När du anmält dig skickar vi en bekräftelse via e-post eller brev, som du behöver besvara.