Välkommen på Hajk i Väne-Ryr

Bild på hajkfolder

När:       Lördag - Söndag  27 - 28 april 2024

Var:       Väne-Ryrs församlingshem, vi sover inne.

Vilka får komma: Du som är född 2014 eller tidigare, vi har begränsat antal platser.

När startar det: Vi samlas 13.30 i församlingshemmet

Vad gör vi: Vi leker, går på äventyr, sjunger, skapar mm.

Söndagen avslutas med gudstjänst kl.10 där vi  medverkar och kyrkfika i församlingshemmet.  Hemresa ca.11:30

Vilka är Ledarna: Med på Hajken som ledare är bla Sofia Grönlund, och Tina Widenberg.

Vad kostar det:        100:- När du har anmält dig får du en bekräftelse               med swish– och bankgironummer.

Vad tar jag med: Liggunderlag/madrass, sovsäck och kudde,  gosedjur om du vill, sovkläder, toasaker, handduk,  oömma kläder för utebruk, varm tröja, bra på  fötterna - vi kommer att gå i skogen. Kläder efter väder. Innetofflor om du vill.

Sova över:  En hajk är en utflykt med övernattning med aktiviteter ute och inne. Om du inte vill sova över  kan du åka hem på kvällen och komma tillbaka på   morgonen.

Anmälan: Här nedan på hemsidan. Du behöver fylla i ditt namn, din  adress, din postadress, din e-post, personnummer,  eventuella allergier/intolerans och annan information som vi som ledare behöver veta.

Anmäl dig senast: tis 23 april 2024, vi har begränsat antal platser.

Har du frågor kan du kontakta

Tina Widenberg 0521-26 55 34 eller
Sofia Grönlund 0521-26 55 94.