Foto: Magnus Aronson/Ikon

Här finns S:t Mary

S:t Mary finns idag på en handfull platser i landet. Fler står i begrepp att ansluta. Samtidigt sker ett gemensamt utvecklingsarbete i ett gemensamt nätverk. Lanseringen av egna hållbara och kvalitativa produkter är ett led i det arbetet.

S:t Mary finns idag i fem församlingar eller pastorat. Verksamhetsledarna har ett nätverk som kallas Mary-träffen. Det går ut på att koordinera och organisera arbetet med att utveckla och sprida S:t Mary.

Församlingar och kontaktpersoner:

S:t Mary Linde bergslags församling anna.a.andersson@svenskakyrkan.se   Länk till hemsidan

S:t Mary Piteå församling anna-sara.brannstrom@svenskakyrkan.se   Länk till hemsidan

S:t Mary By-Folkärna pastorat ulrika.hagg@svenskakyrkan.se och lena.k.blom@svenskakyrkan.se     Länk till hemsidan

S:t Mary Tjörn  maria.eriksson1@svenskakyrkan.se Länk till hemsidan