Foto: IKON

Kyrkokörer

Vi har kyrkokörer i Solberga, Jörlanda och Hålta. Vi sjunger blandade repertoarer, deltar i gudstjänster vid de stora helgerna och musikgudstjänster. Vi fikar, umgås och har roligt tillsammans. Välkommen att sjunga med oss - även du som är ovan körsångare.

Solberga kyrkokör

Solberga församlingshem torsdagar klockan 19.00-21.00. Vi är en glad 4-stämmig kör med plats för fler. Vi sjunger tillsammans, gillar att fika och att åka på körresor. Välkommen!

Jörlanda kyrkokör

Jörlanda församlingshem torsdagar kl.18.30-20.30. Har du inte sjungit på ett tag eller är nybörjare är det ett jättebra tillfälle att haka på. Välkommen!

Hålta kyrkokör

Hålta församlingshem torsdagar kl.19.00-21.00. Fystämmig kör. Vi är en glad och skönsjungande kör som gillar en och annan utmaning. Välkommen!