Livesändning Gudstjänst - Solberga

De flesta gudstjänster från Solberga kyrka direktsänds på YouTube. Vanligtvis finns den senaste inspelningen sedan att se i efterhand på sidan "Digitalt arkiv".

Klicka här för att komma till sändningen

Om sändningen börjat finns en miniatyrruta på Youtubesidan med ”Live”-symbol. Klicka på den. Om du går in på Youtubesidan innan sändningen startat finns ingen ruta med ”Live”. Då kan du behöva uppdatera sidan för att se den.

Efter gudstjänsten återfinns den, efter någon timme, här på hemsidan under ”digitalt arkiv”.

Vill du vara med och ge kollekt? Då kan du när som helst under söndagen lämna din gåva med hjälp av Swish:

Swish Solberga: 123 634 40 48

Dina pengar går då till det kollektändamål som pålyses i gudstjänsten i Solberga kyrka.

Tack för din gåva!

Digitalt arkiv - inspelade gudstjänster m.m.

Här finner du inspelade gudstjänster, predikningar, fördrag, barnprogram m.m. Både video och enbart ljud.