Naturgruppen i Eksjö och Mariannelund
Foto: Johannes Frandsen Ikon

Naturgrupp i Eksjö och Mariannelund

Publicerad

Träffar våren 2024 är 7 maj och 4 juni kl 13:30 - 16:30. Till hösten är två träffar till planerade.

Vi behöver alla få känna gemenskap och att få göra det utomhus i alla väder ger ökat välmående, vilket är det viktigaste syftet med de här träffarna. Har du behov av detta eller känner någon som behöver en öppen gemenskap får du gärna sprida det vidare. Vi ser fram emot att lära känna dig.

Till våren är två träffar planerade 7 maj och 4 juni. Mer info om träffarnas innehåll kommer senare. Likaså datum och program för höstens två träffar.

Ansvariga är Bodil Berglund och Susanne Dunåker från Södra Vedbo pastorat och Annelie Thörnfjord och Annica Andersson från Stöd och Återhämtningscenter i Eksjö kommun.

Bodil Berglund

Södra Vedbo pastorat

Diakoniassistent

Mer om Bodil Berglund

Diakoniassistent som arbetar främst Hässleby-Kråkshult och Ingatorp-Bellö församlingar.

Susanne Dunåker

Södra Vedbo pastorat

Diakoniassistent

Mer om Susanne Dunåker

Diakoniassistent i Eksjö församling. Hon har sitt kontor i Kyrkbacksgården, Eksjö.