Kanske kan denna morgonbön skydda oss mot att bli uppätna av dagens jäkt och att vi blir medvetna om att Gud finns med i allt.
Tack min Gud för att jag vaknar till en ny dag. Din är dagen, din är solen, din är jorden, din är jag. 

17 juni är sista dagen med ordinarie frukostfika och morgonbön/mässa. Vi fortsätter att samlas under sommaren men med enklare andakt och kaffe/kaka. Från 2 sep är det ordinarie morgonbön/mässa och frukostfika.