Foto: Skara stift

Nyhetsbrevet På gång

Med nyhetsbrevet På gång har du koll på vad som händer! Teckna en gratisprenumeration så dyker det upp i din epostlåda varannan vecka.

I nyhetsbrevet som vänder sig till anställda, förtroendevalda, ideella och engagerade finns aktuella kurser och arrangemang och länkar till information om annat som är på gång i Skara stift. Med ett enkelt klick med musen hittar du mer information om det du är nyfiken på. För att prenumerera på nyhetsbrevet behöver du en epostadress.

Teckna en gratis prenumeration

För att prenumerera fyller du i formuläret med dina kontaktuppgifter. Är du inte anställd i någon församling/pastorat kan du bara hoppa över de fälten. Observera att när du skickat iväg formuläret kommer inom 24 timmar ett mejl från Skara stift där du ska verifiera din epostadress för att prenumerationen ska komma igång! Sedan kommer På gång till din inkorg följande tisdag i ojämn vecka.

Prenumerationen löper sedan på tills du själv avslutar den. Brevet kommer vanligen tisdagar ojämna veckor och kostar inget. Uppehåll görs under jul- och nyårsveckorna samt under sommaren.

Tycker du att nyhetsbrevet kommer för ofta och innehåller för mycket information och att en hel del mest vänder sig till anställda medarbetare? Då är nyhetsbrevet Aktuellt Ideellt kanske något för dig? Det kommer ett par gånger per termin och fokuserar på sådant som är värdefullt att veta för dig som är ideell medarbetare, engagerad i en församling eller allmänt intresserad. Exempelvis hittar du information om kurser och arrangemang för idella och för en bredare allmänhet.

Skara stift behandlar dina personuppgifter med ditt samtycke. Läs mer om hur vi hanterar dina personuppgifter och vilka rättigheter du har i vår integritetspolicy.