Vuxen i kyrkan

Vuxen väg till tro - Vuxenkatekumenat

Är du nyfiken på kristen tro? Söker du ett sammanhang där du tillsammans med andra kan reflektera och ställa frågor om tron och kyrkan?

Vi en liten samtalsgrupp som heter Vuxen väg till tro.

Syftet med denna grupp är att göra en gemensam resa, dela erfarenheter och få nya kunskaper som gör att vi kan växa som människor. Dina personliga frågor står i centrum. Under vandringen firas fyra Gudstjänster som markerar milstolparna som vandrarna gör. Om man inte är döpt finns det möjlighet att bli det.

Vi startar igen onsdagen den 14/9 kl 18.30 - 20.30
i Falsterbo församlingshus.

anna.e.gustafsson@svenskakyrkan.se mobil.0733-24 96 35 carina.samuelson@svenskakyrkan.se mobil.0708-34 57 97

.......................................................................................................................................................