Foto: IKON

Barn & Ungdom

Alla åldrar, det finns många tillfällen och möjligheter att komma till kyrkan tillsammans.

Spädbarnsmassage

Massage för barn som är mellan en och åtta månader gamla. Ny kurs med start 25/4. Anmäl dig här!

Barn 0-12 år

Vår barnverksamhet har både bredd och djup. Hos oss finns sång, musik, pyssel och öppna mötesplatser med mycket skratt och gemenskap!

Ungdom

Till ungdomsgruppen kan man alltid komma och känna att det finns gemenskap, någon att prata med och någon som lyssnar. Kom och häng med oss.

Barn- och ungdomskörer

Sjunga i kör handlar inte bara om låtar och musik utan minst lika mycket om kompisar, skratt och skoj och gemenskap. Vi har två härliga barnkörer. Kom med du också!

Gudstjänster med små och stora

Gudstjänster på barnens villkor.

Konfirmandäventyret 2024/25

Nu är det din tur att konfirmeras! Konfirmationen vänder sig till dig som börjar i åttan i höst. Du måste inte tro eller kalla dig kristen för att komma till konfirmationsträffarna, men vi vill ge dig en chans att ta reda på vem Gud är och vad kristen tro innebär.

Ny barnbok för de yngsta

Träffa Billie Bäver i vår helt nya bok för de yngsta.

Bibelläsning för barn

Lyssna på högläsning ur bibeln med Christina Helgesson - direkt via webben.