Någon häller upp kaffe från en blommig termos till någon som håller fram sin kopp.
Foto: Nadine Minner /Ikon

Fika och Öppet hus

På flera ställen i Schweiz ordnar vi Öppet hus, ofta med något tema. Dessutom träffas vi regelbundet för att fika och bara umgås, gammal som ung. Alla är välkomna! Har du något förslag på tema eller vill hålla i en fika eller någon annan träff, hör av dig till oss.

Öppet hus i Basel

Öppet hus-kvällarna är för alla. Vi håller till i församlingshemmet i Zinzendorfhaus, Leimenstrasse 10 (gårdshuset), Basel. Alltid kl. 19.00. Missa inte dessa trevliga tillfällen att samlas kring ett spännande tema och träffa nya och gamla vänner. Här finns datum och teman. Välkomna!

Torsdagsfika i Zürich

Torsdagsfikat har länge varit en uppskattad mötesplats i Zürich. En plats dit man kan komma som man är, serveras en svensk fika och träffa nya och gamla vänner. Just nu har vi inga planerade datum men om du vill ordna en torsdagsfika, hör av dig så hjälps vi åt att skapa en levande mötesplats i församlingshemmet i Zürich.