Foto: Magnus Aronsson

Konfirmation i Melleruds pastorat 2023-2024

Välkommen konfirmand 2023-2024. Vill du få reda på mer om kristen tro, religion, tradition, historia och samtidigt ha en del kul? Då ska du självklart anmäla dig som konfirmand till höstens konfirmationsgrupp. Läs igenom och anmäl dig här.

INFORMATION FÖR KONFIRMANDER 2023/2024

Inbjudan skickas ut till alla som är födda 2009, bosatta i Melleruds pastorat

Är du intresserad, men inte erhållit blankett är du välkommen att fylla i nedanstående formulär. Vi vill helst ha din anmälan senast 23 juni 2023.
Det är för att vi ska få tid att planera så att din konfirmandtid blir så bra som möjligt.

Pastoratet erbjuder konfirmationsläsning på helger.

Vi träffas lördagar i Kyrkans Hus mellan kl. 10-16 med start lördagen den 2/9. Konfirmation sker någon gång under maj-juni 2024.

För frågor och mer information ring:
Martin Niklassson  - 0722-00 62 10

Anmälan gör du lätt i formuläret längst ner på denna sida!

Föräldraträff
17 sep. kl 18.30-20.00 i Kyrkans Hus Mellerud.

Första föräldraträffen:
Onsdag 13 september 2023 kl. 18:30-20:00 i Kyrkans hus.

Vi börjar med drop-in fika och informerar sedan om läger, terminsprogram, gudstjänster mm, för att sedan avsluta med att försöka besvara era eventuella frågor.

Är du döpt i Svenska kyrkans ordning? Kryssa i något av nedanstående alternativ:

Intresserad av att konfirmera mig, men skulle önska annat alternativ än helgläsning:

För att inte krocka med skolans studiestöd eller dina fritidsintressen, var snäll och ange vilka dessa är nedan:

Följande information om mig som konfirmand kan vara bra för er att ha kännedom om: