Foto: Viktoria Rumann

Fjällkonfirmation 2018/2019

Stängd för nyanmälan, påbörjad för detta läsår.

Ett alternativ som passar alla som tycker om att röra på sig. Vi åker på en härlig resa till Hemavan och fjällvandrar tillsammans.

Sista anmälningsdag: Onsdag 13 juni. OBS! Förlängd anmälningstid. Anmäl dig här.

Startdatum: Måndag 18 juni 2018 kl. 18.30 i Petrigården, Gammelstad.

Träffar: Under konfirmationstiden, september 2018 ­- mars 2019, träffas vi i Petrigården cirka en gång i månaden.

Läger: i Hemavan 11-16 augusti 2018.
Dagsturer samt, beroende på väder, eventuellt en övernattning i tält på fjället för den som vill. Viss utrustning går att låna och hela lägret är gratis. Hör av dig om det är något du saknar så ska vi hjälpas åt att lösa det.

Miniläger: i Storklinten 1-3 mars.

Konfirmationsdatum: Söndag 24 mars 2019, kl.11 i Nederluleå kyrka.

Begränsat antal platser: Nej.

Kostnad: Ingen kostnad.

Kontaktperson: Christina Purnell, 0920-27 70 88, christina.purnell@svenskakyrkan.se