DROPIN

Varmt välkommen till Dropin-dop/vigsel i Färila kyrka: Pingstafton, lördag 4 juni kl. 12.00-15.00 + Kärlekskonsert kl. 16.00.

Detta är en kärleksfest för dig som vill gifta dig, döpa ditt barn eller förnya löften/få er relation välsignad - men som inte vill, kan eller orkar planera en stor tillställning med massa gäster. Här får ni chansen att bara droppa in i kyrkan och få det gjort!

OBS! Du som vill gifta dig behöver ha med dig en giltig hindersprövning från Skatteverket!

Flaggan kommer vara hissad och det kommer såklart finnas repertoarlistor fullproppade med alla favoritsånger och -psalmer som passar till dop och bröllop. Kom någon gång mellan kl. 12-15, då finns präst och musiker på plats samt Lillemor Håkansson och Jonas ”Plonke” Eriksson för att förgylla er dag.

Missa inte att komma tillbaka till kl. 16, då avslutar Lillemor och Plonke denna härliga dag med en färgsprakande Kärlekskonsert!