Lokalhyror

Välkommen att hyra något av våra församlingshem när du vill samla dina nära och kära till en högtidsdag!

Hyra församlingshem

Vi erbjuder tre olika församlingshem för uthyrning när du behöver en plats till din dopsamling, födelsedagskalas, minnesstund eller annan sammankomst.

Hemgården, Ljungskile

Församlingshemmet mitt i Ljungskile (Vällebergsvägen 24) kallas Hemgården. Här får vi vara xxxx personer.

Resteröds församlingshem

Resteröds församlingshem ligger strax nedanför Resteröds kyrka. Ett lite mindre församlingshem där vi får vara xxxx personer.

Grinneröds församlingshem

Närmast intill Grinneröds kyrka ligger församlingshemmet, en gul träbyggnad som förr i tiden var skola. Här får vi vara xxxx personer.

I varje församlingshem finns fullt utrustade kök.

Du bokar lokalen genom att maila eller ringa till expeditionen: 0522-999 70 eller  ljungskile.forsamling@svenskakyrkan.se

Om du bokar dop via hemsidan kan du boka församlingshem samtidigt.

Här ser du vad det kostar att hyra