Närbild på blommande påskliljor i solsken.
Foto: Gustaf Hellsing /Ikon

"Händer" i församlingen

Ladda ner församlingsbladet "Händer" där du kan se vad som händer i församlingen under påsken och fram till maj.

Hej, vänner!

Nu finns ett nytt nummer av vårt församlingsblad Händer med information om aktiviteter i församlingen.

Välkommen till kyrkan!

Ladda hem senaste numret av Händer här.

Mer information
om gudstjänster, konserter och caféer hittar du i predikoturen i församlingsbladet samt på anslagstavlor, hemsida och facebook.

Vill du bli gudstjänstvärd?
Kontakta Ulrika Scott, 013-30 39 52,
så berättar hon mer om vad det innebär.

Välkommen till församlingen!
Allt gott!/Redaktionen

Händer & Stora affischer
Läs vårt nyhetsbrev ”Händer” samt den stora affisch som sitter i glashuset/entrén till Mariagården. Vill du prenumerera på nyhetsbrevet och få den till din epostkorg, så fyller du i formuläret nedan. Annars kan du hämta en utskrift i kyrkan eller på Mariagården. Vill du ha den skickat till dig i pappersform hör du av dig till församlingsexpeditionen så löser vi det.

Ladda hem senaste numret av Händer