Fokusgrupper

Kontakt sökes! Vill du vara med och påverka vår kommunikation? Nu söker vi dig som vill vara med och tycka till kring hur, var och när vi i Svenska kyrkan Linköping kommunicerar med alla runt omkring.

sökes

Du som är mellan 18-50 år och är intresserad av att bidra till att utveckla vår kommunikation med omvärlden. Det spelar ingen roll om du är medlem i Svenska kyrkan eller inte. Det viktigaste är att du vill vara med och påverka på ett positivt sätt.

finnes

Möjlighet att i fokusgrupp diskutera hur du vill att vi kommunicerar med dig. Vilket innehåll känns relevant och vilka kanaler föredrar du? Hur ofta vill du ha kontakt och varför?

Anmäl ditt intresse via formuläret nedan.

Vi bjuder på smörgåsfika när fokusgruppen träffas. Som tack för din medverkan får du två biobiljetter.