Foto: Hejdlösa Bilder AB

Gå med i DKV!

Så blir du medlem i Linköpings Domkyrkas Vänner

Linköpings Domkyrkas Vänner är en ideell förening, som vill sprida kunskap om Domkyrkans spännande historia och alla dess föremål, samt ge kontinuerlig information om den fortsatta verksamheten i och omkring Linköpings Domkyrka.

Medlemsavgiften är för närvarande (2024)
120 kr per år för enskild medlem.
Man kan också välja att vara ständig enskild medlem och betalar då en engångskostnad på 1200 kr.
1200 kr/år för juridisk person.

Anmälningsavgiften betalas in till bankgiro 326-0825, betalningsmottagare "Linköpings Domkyrkas Vänner".
För att bli medlem behöver man inte bo eller verka i Domkyrkoförsamlingen, eller vara medlem i Svenska kyrkan.

I Domkyrkan finns Domkyrkans Vänners folder med anmälningstalong. Ni kan också ange uppgifterna nedan på ett vanligt papper och lämna det i Domkyrkans informationsdisk eller skicka dem till vår sekreterare Anders Gradin på e-post andersgradin48@gmail.com

eller via post till adress:
Linköpings Domkyrkas Vänner,
Linköpings domkyrkopastorat,
Box 2037,
580 02 Linköping.

MEDLEM I LINKÖPINGS DOMKYRKAS VÄNNER

Namn:
Eventuell kontaktperson (företag):
Adress:
Telefon:
E-post:

DKV Dataskyddspolicy

Välkommen som medlem!

DU KAN OCKSÅ GE BORT ETT MEDLEMSKAP SOM EN GÅVA. Här är ett presentkort att fylla i och ge bort efter att du har betalat medlemskapet.