Söndagsskolan

Välkommen till söndagsskolan alla barn! Söndagar kl. 11.00 i Hässelby Villastads kyrka.

I söndagsskolan får barnen lära känna berättelserna ur bibeln. De får pyssla efter det tema som är aktuellt, baka, leka och ändå hinna vara med en stund i den vanliga gudstjänsten.

Framtiden tillhör våra barn. Vi vuxna har tillsammans ett ansvar för att försöka ge dem trygghet inför den. Kyrkan vill gärna bidra med några pusselbitar och samtidigt ge barnen en glad och positiv bild av vad en kyrka är. Många äldre kan berätta om sina glada minnen från sin söndagsskoletid. Tänk om ditt barn kunde få med sig samma goda erfarenheter!

Söndagsskolan är en del av högmässan. Välkommen alla barn!

Söndagar, kl. 11.00 i Hässelby Villastads kyrka.
Riddersviksvägen 116

OBS! Ingen söndagsskola när det är familjegudstjänster i Hässelby Villastads kyrka. Följande datum: 18/2, 17/3, 14/4, 19/5.