Verksamhet

Det pågår spännande, rolig och stödjande verksamhet varje dag året runt i Svenska kyrkan i Haninge. Verksamheten är öppen för alla och det finns något som passar oavsett vem du är. Det här gör vi.

Mötas och umgås

Svenska kyrkan i Haninge vill vara en mötesplats och kraftkälla mitt i vardagen. En öppen kyrka där människor möts i kärlek och varsamhet. Här kan du umgås och träffa andra.

Konfirmation 2023-2024

Du är inte ensam om att fundera över livet. Välkommen att bli konfirmand i Haninge!

Kul i kyrkan! Barn 0-12 år

Välkommen till våra barn- och föräldragrupper! En mötesplats för barn och föräldrar där nya kontakter kan knytas. Lek och gemenskap, sångstund och pyssel för små och stora.

Gudstjänst Musik Kör

Varje människa kan möta Gud när som helst och hur som helst i sin ensamhet. Men det finns en kraft i att möta Gud tillsammans. Alla är välkomna att vara med, unga och gamla!

Någon att prata med

Oavsett om du lever i någon form av utsatthet, ensamhet eller bara behöver prata med någon, så finns vi finns här. Svenska kyrkan i Haninge erbjuder flera vägar till kontakt. Här har vi samlat några.

Ung i Haninge

För ungdomar i åk 6 till gymnasiet finns flera grupper som ordnar fritidsaktiviteter, med olika inriktning. Alla är välkomna!

Vill du bli volontär?

Inom Svenska kyrkan i Haninge finns flera möjligheter att engagera sig och bidra. Du kan till exempel bli kyrkvärd eller ideell medarbetare.

Digital kyrka

Välkommen att ta del av Svenska kyrkan i Haninges digitala utbud! Gillar du våra filmer? Hjälp till att sprida dem på dina egna sociala plattformar.

Kalendarium Svenska kyrkan i Haninge

Använd sökfunktionen eller se i kalendariet under vad som händer i hela Svenska kyrkan i Haninge. Varmt välkommen.