Österhaninge församling

Här hittar du allt som händer i Jordbro kyrka, Vallakyrkan (Kryckan), Vendelsö kyrka, S:t Eskils kyrka och Österhaninge kyrka.

Jordbro kyrka

Välkommen till Jordbro kyrka, en mötesplats och en kraftkälla i vardagen.

Vendelsö kyrka

Vendelsö kyrka - öppen och vardagsnära mitt i Vendelsö. En mötesplats i vardag och helg, för stora och små, för andakt och stillhet, för glädje och skratt, till gudstjänst och lek, för samtal och sång och så mycket mer.

S:t Eskils kyrka

Varmt välkommen. Kyrkan är rum för livet, kärleken och döden. Hela livet ryms. Här finns möjlighet till musik, gudstjänst och massor av verksamhet för alla åldrar. Kom och var med.

Österhaninge kyrka

Österhaninge kyrka med sin fina atmosfär och sitt karaktäristiska lutande torn är en omtyckt förrättningskyrka i livets alla skiften: dop, konfirmation, vigsel och begravning. Varmt välkomna.