Barn

Vi har något att erbjuda för barn i alla åldrar. Här berättar vi mer om varje verksamhet. Välkomna!

Viktig information om barnverksamheten

Under hösten 2024 kommer Arkens församlingshem genomgå en renovering som kommer påverka husets verksamhet.

Våra verksamheter

Öppen förskola

START: 20/9. Måndagar och fredagar kl. 9:00 - 12:00. Arkens församlingshem. Mötesplats för dig som är föräldraledig.

Tre skrattande flickor spritsar i ett kök.

Kyrkis

START: 24/9. Tisdagar kl.15.45 - 17:00. Arkens församlingshem Ålder: Barn som går i årskurs 1-3 är välkomna. Vi har samling, pyssel, aktiviteter och avslutar med fika.

After school

OBS! INGET STARTDATUM ÄNNU. Måndagar. Arkens församlingshem. Tid och terminens aktiviteter presenteras inom kort. För barn som går på mellanstadiet (åk 4–6).

Barnkörer

Vi har både Juniorkören och Miniorkören! Välkommen att läsa mer.

Babyrytmik

Välkommen att delta i någon av vår babyrytmik. Plats: Arkens församlingshem. Anmäl dig här.

Svenska kyrkan har tagit fram en app för barn. I filmen nedan kan du se hur appen fungerar. Appen heter Kyrkan och laddas ner kostnadsfritt där appar finns.