Prenumerera på vårt månadsbrev

Är du nyfiken på vad som händer i Hallsbergs församling? Prenumerera på vårt månadsbrev så får du svar!

Nu kan du prenumerera på Hallsbergs församlings månadsbrev. Här får du veta allt som händer i våra kyrkor och församlingshem. Anmäl dig via formuläret nedan redan idag!

Månadsbrevet skickas ut i slutet av varje månad.

Fyll i om du vill få Hallsbergs församlings månadsbrev skickat per mejl eller per post. Ange ditt namn, personnummer, mejladress eller postadress. Du kan när som helst avsluta din prenumeration genom att kontakta expeditionen hallsbergs.forsamling@svenskakyrkan.se eller 0582-156 90

Dataskyddsförordningen - GDPR

Från och med 25 maj 2018 gäller den nya Dataskyddsförordningen, även kallad GDPR. Den nya förordningen gäller i hela EU och syftar till att stärka skyddet för den enskilda individen vid behandling av personuppgifter.