Regionala grupper

Regionala FBHO-grupper finns i olika delar av Sverige. Här får medarbetare i FBHO-församlingar nätverka och utbyta erfarenheter i sina lokala sammanhang.

Nätverket träffas regelbundet i sammanlagt fyra regionala grupper:

• FBHO- Region Väst. Uddevalla, Göteborg, Trollhättan, Borås, Karlstad och Skövde.
  • FBHO-Region Mälardalen. Stockholm, Södertälje, Uppsala och Gävle.
  • FBHO-Region Syd. Malmö, Trelleborg, Lund och Helsingborg.
  • FBHO-Öst. Norrköping, Linköping, Eskilstuna och Örebro.
Foto: Arne Hyckenberg

Regional träff i Hallunda, Stockholm ons 13/3 kl 9-13.

Medarbetare från FBHO-församlingar välkomnas till regional träff i Ljusets kyrka i Hallunda onsdag den 13 mars. Julian Khalaf föreläser om gatuvåld, samtal i smågrupper samt lunch. Välkommen!

FBHO Region Syd

Du som är medarbetare i en FBHO-församling i Malmö, Lund eller Burlöv är välkommen på träffar i FBHO Region Syd.

FBHO Region Väst

Du som är medarbetare i en FBHO-församling i Göteborg eller Skara stift är välkommen på träffar i FBHO Region Väst.

FBHO Region Mälardalen

Du som är medarbetare i en FBHO-församling i Stockholm, Södertälje, Uppsala eller Gävle är välkommen på träffar i FBHO Region Mälardalen.

FBHO Region Öst

Du som är medarbetare i en FBHO-församling i Linköping, Norrköping, Eskilstuna eller Örebro är tillhör FBHO Region Öst.