Play: Annandagsgudstjänst från Flarkens kapell, måndag 5 april 2021

Nyhet Publicerad

Följ med Leif Holm och Andreas Öberg till Flarkens kapell och till fots vidare ut i skogen. Annandagens gudstjänst handlar om att få upptäcka att Jesus lever och att han går bredvid dig.

Inspelningen är tillgänglig från klockan 10.00, måndag 5 april.

Alla påskens webbsända gudstjänster

Play: Passionsandakt, måndag 29 mars 2021

Följ med i påskens drama i den första av stilla veckans tre passionsandakter tillsammans med Åkullsjöns gospelgrupp.

Play: Passionsandakt, tisdag 30 mars 2021

Följ med i påskens drama i den andra av stilla veckans tre passionsandakter tillsammans med Åkullsjöns gospelgrupp.

Play: Passionsandakt, onsdag 31 mars 2021

Följ med i påskens drama i den tredje av stilla veckans tre passionsandakter tillsammans med Åkullsjöns gospelgrupp.

Play: Skärtorsdagsgudstjänst från Bygdeå kyrka, torsdag 1 april 2021

Du är bjuden till bords att äta med Jesus själv – Urban Nordkvist förklarar i sin skärtorsdagspredikan att nattvarden är mer än en symbolhandling utan ett äkta fysiskt möte. I gudstjänsten får vi också hör sång av Anna Reit-Danielsson och Gunilla Stenberg.

Play: Långfredagsgudstjänst från Bygdeå kyrka, fredag 2 april 2021

"Det är inte alls säkert att de största segrarna vinns när livet är som bäst." Välkommen till långfredagsgudstjänst här på webben.

Play: Påskdagsgudstjänst från Bygdeå kyrka, söndag 4 april 2021

Kristus är uppstånden! Följ med till Bygdeå kyrka för en riktig festgudstjänst där alla församlingens präster och musiker medverkar.

Play: Annandagsgudstjänst från Flarkens kapell, måndag 5 april 2021