Kaffe med prat – en podd från Bygdeå församling

I den här podden får du tillsammans med Pia Simonsson möta intressanta människor som bor runt om i Bygdeå församling över en kopp kaffe. Det blir samtal om högt och lågt – om livet helt enkelt.

Till Kaffe med prat bjuder Pia Simonsson, diakoniassistent i Bygdeå församling, in kända och okända församlingsbor att fika och prata om något de varit med om, vad de tänker om tro och vilken plats kyrkan har i deras liv. Det blir lika delar skratt och allvar och du får vara med och lyssna.

Det senaste avsnittet av Kaffe med prat hittar du på alla de vanliga ställena där poddar finns, till exempel på Spotify eller i mobilens podcastapp. Glöm inte att trycka på prenumerera så missar du inte när det kommer ut ett nytt avsnitt.

Du kan också lyssna här på hemsidan. De senaste avsnitten hittar du i listan nedan.

Lyssna på alla avsnitt här