Barn och familj

Till församlingens barn- och familjearbete är alla välkomna. I Arlöv och Åkarp inbjuder vi till öppen gruppverksamhet för föräldrar och barn. Det erbjuds babycafé, familjegrupp, After school & Klubb Lindhaga. Vi inbjuder också till temadagar och gudstjänster.

Babycafé med sång och rörelse
Lindhaga församlingsgård, Onsdagar 9-12

En mötesplats för föräldralediga med barn 0-18 mån. Kaffe och te står framdukat och den som vill kan ta med egen fika. Drop in till caféet, men anmälan till sång och rörelse.

Sång och rörelse:
9.30 för alla åldrar!

Anmälan till: sofia.runborg@svenskakyrkan.se

Familjegrupp Lindhaga församlingsgård och Arlövs församlingshem i caféet

Lindhaga församlingsgård:
Fredagar kl 9 - 12
Sångsamling kl 10.00

Välkommen till After School!
Arlövs församlingshem: Tisdagar. Öppet och drop-in mellan kl. 15.30-17. Från årskurs 3 och uppåt. Vi bjuder på mellanmål. Ingen anmälan behövs. Här kan du spela spel eller pingis, skapa och pyssla eller vara med på en ledarledd aktivitet.

Samling vid bordet
För hela familjen!
Arlövs församlingshem.
Datum: 6/2, 12/3, 9/4 & 7/5.
Tid: Kl. 17.00 - 18.30.
En tisdag i månaden finns det möjlighet, för hela familjen, att äta tacos och pyssla tillsammans i Arlövs församlingshem! 40 kr för vuxna, gratis för barn! Ingen anmälan behövs.

Vid frågor, kontakta: Lovisa Gamlius, präst, mail:
lovisa.gamelius@svenskakyrkan.se eller Telefon: 0765-46 89 07

Välkommen till Klubb Lindhaga!
Lindhaga församlingsgård.
Sjung i Burlövs barnkör och snacka loss och skapa med oss i ”KLUBB LINDHAGA”. Torsdagar 16.10-18 på Lindhaga församlingsgård i Åkarp. Verksamheten är indelad i en lågstadie och en mellan- och högstadiegrupp.

Anmälan till körledare: Sofia Runborg, kyrkomusiker
sofia.runborg@svenskakyrkan.se

Skola och kyrka

Här hittar du information och aktiviteter för skolbarn år 2024!