Foto: Sunny studio/Shutterstock

För skolbarn

Här finns något för dig som vill sjunga i kör, pyssla, spela teater och leka tillsammans! Höstens verksamheter startar upp vecka 4.

After school Miniorer

Årskurs F-3

På AfterSchool har vi kul tillsammans efter skolan! Vi börjar alltid med mellanmål och sedan leker och pysslar vi eller jobbar med något roligt tema. Vi avslutar medandakt och lite sång.

Vi har verksamheter i anslutning till Gärsnäs skola och Hammenhögs friskola. För mer info kring just ditt närområde vänligen kontakta Henrik eller Elin.

Vi hämtar barnen när skolan slutar och går tillsammans till församlingshemmet. Om det behövs kan vi följa med dem tillbaka till fritids.

Ledare: Henrik Esping & Elin Björkman

Föranmälan och information: 0414-639 09, 0414-639 12

Epost: henrik.esping@svenskakyrkan.se; elin.bjorkman@svenskakyrkan.se

Föranmälan krävs.

Teatergrupp

Årskurs 4-7

Tisdagar 15.00-16.30 på Kyrkans hus i Gärsnäs

Vi träffas, fikar och gör olika dramaövningar tillsammans. Under terminen spelar vi även korta scener i samband med söndagarnas gudstjänster. Vi avslutar med en större pjäs som vi spelar på avslutningen i kyrkan.

Ledare: Elin Björkman
Föranmälan och information: 0414-639 12
Epost: elin.bjorkman@svenskakyrkan.se

Barnkör Borrby skola