uppdukat bord
Foto: Gustaf Hellsing / IKON

Hyra eller låna lokal

Vi har lokaler för dopfester, minnesstunder och andra tillfällen.

Välkommen att hyra någon av våra trevliga lokaler.

Vi har lokaler för både små och stora sällskap, och vi kan också bistå med hembakat bröd, måltider med mera.

Vill du hyra lokal?

För bokningsförfrågan, kontakta vår husvärd Oliver Wennerström på tel. 0226-464740, eller använd formuläret längre ner på sidan.

Stora salen, Avesta församlingsgård. Max 150 personer. Foto: Sophie Dickfors

Stora salen

I vår stora och ljusa sal kan man samlas upp till 150 personer. Lokalen kan möbleras för fest, minnesstund, konferens med mera. I lokalen finns en projektor och en ljudanläggning.

Verandan, Avesta församlingsgård. Max 25 personer. Foto: Sophie Dickfors

Verandan

På vår fina veranda kan upp till 25 personer samlas för minnesstund, möte, fika eller lunch. Här får ni utsikt över Kyrkogatan och de gamla bruksbostäderna i gamla byn.

Detaljbild, Verandan, Avesta församlingsgård. Foto: Sophie Dickfors

Dopkaffe

När ni/du väljer att döpa ert barn i vårt pastorat ingår lån av lokal utan kostnad

(Obs! Eventuell förtäring och utsmyckning ingår inte.)

Minnesstund

Önskar man en minnesstund efter en begravningsceremoni så erbjuder vi totalservice, dvs förtäring och dryck enligt överenskommelse med er. Lokalhyra ingår i priset för förtäring.

Ställ din fråga och lämna kontaktinformation så hör vi av oss.